fredag 30 december 2016

Kul att det fortsätter!

Kul att vi fortsätter i år igen! 
Jag har gjort en ny lista med UFO:n och ska lotta ut januaris UFO alldeles strax:


1) Mohair-poncho
2) Velma i grått Lima
3) Virkade vantar ljung
4) Drawing straws, korrigering
5) Autumn rose pullover 
6) Supertjock halskrage 
7) Thorn and thistle-linne 
8) Virkade ekoull-vantar
9) Line break 
10) Sunny sunday shawl
11) Brolly
12) Året Runt-sjalen
13) Confetti

EDIT 2/1, lägger till en stickning jag hittade när jag städade idag

14) Armvärmare Gilda

Jag tror det är första året ever då jag känner att jag kanske kan klara hela listan! Vi får se :)
Nu ska jag lotta fram januaris UFO...

Det blev nr 1, min mohair-poncho! Hurra, var lite tveksam om jag skulle ha med den på listan eller göra den ändå. Påbörjad i november 2016, så det är ju faktiskt mer ett WIP än UFO. Har kommit nästan halvvägs, bara en rektangel på stickor 6.

Gott slut och gott nytt 2017!

/miastick

1 kommentar: