tisdag 5 december 2017

Omtag i december

Jag blev inte klar med koftan i november utan får fortsätta med samma UFO i december. Gossen som ska ha koftan fyller år i januari men jag ger honom den gärna redan i julklapp, så jag får kämpa på. Det är bara det att det är så mycket olika saker som ska bli klara i december. Men jag satsar på att bli klar med den här i december.
Efter mitt förra inlägg om att jag fick ett barnbarn i slutet av oktober har jag fått ytterligare ett.
de två senaste barnbarnen
Han är 1 månad idag och nu är det så att jag om några veckor, om det kommer när det är beräknat, får ytterligare ett. Det blir nummer fem i år och nr sju totalt.
/Efwa

PS. Snart kommer det info om ett nytt UFO-år med ny blogg och nya vinster.
Du hänger väl på?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar